2012. november 28., szerda

Blogírás alvás helyett

Azt hittem, jó ötlet, amikor kitaláltam, hogy én is bébiételes üvegekből készítek adventi naptárt a fiúknak. Közben több szempontból is kiderült, hogy annyira azért mégsem remek, de ha már belefogtam, be is fejezem. Ma ugyan csak mutatóba tudok szolgálni néhány darabbal, mert örülök, ha elkészülnek vasárnapig. Először is az elhatározás megvolt, de azóta sem találom azt az oldalt a neten, ahol felleltem, megtetszett. Tehát fejből dolgozok, ami jót tesz ugyan az agyamnak, de azért néha egyszerűbb lenne, ha nem csak 5 másodpercre láttam volna az eredetieket. Ráadásul üvegem sem volt, mert az enyémek még akkor sem tettek nekem szívességet a bolti kaja elfogyasztásával, ha épp nyaraltunk, utaztunk vagy csak usziba mentünk. Erikának hála, viszont kaptam 24 db üvegcsét és nekiállhattam életem első adventi naptárának. A lelkesedés igazán megvolt, főleg, hogy az első néhány mozdulatsorral igazán jól lehet haladni. Elmosás, szárítás, lefújás fehér festékkel, gyors száradás, hungarocell golyók felragasztása pisztollyal. Miután visszamentem a boltba és elhoztam a megfelelő méretűeket. :) Irtó szerencsém, hogy volt a pannonhalmi festékboltban mindkettőből elég darabszámú :) Na, szóval, eddig simán ment minden. A sapik és sálak felragasztása sem igényel agysebészi ügyességet, de mire az ember lánya összeszed minden hozzávalót, bizony szűknek bizonyul a konyha. Anyagdarabkáim vannak ugyan kilószámra (én meg ezeket nem tudom kidobni majdcsak-jó-lesz-valamire alapon), de mire a rendelkezésre állót 20 négyzetcentin kiszabtam a darabokat, kétszer vertem le a ragasztópisztolyt az asztalról. Persze lehet, nem éjjel hullafáradtan kellene csinálnom, de napközben meg itt a két figyelő szempár :)
Kb. a 3. hóembernél tartottam, mikor rá kellett jönnöm, hogy nagyságrendekkel lett volna egyszerűbb zsákocskákat varrni, akár 48-at. Ma ugyan összesen másik 5 "ruhát" szabtam csak ki, de közben az járt a fejemben, hogy
  1. mit fogok majd beletenni? 
  2. hogyan értetem meg az aprókkal, hogy ez közös buli?
  3. hova fogom tenni a "manókat", ahol biztonságban is lesznek és el is férnek majd???
Aztán elhessegettem ezeket a gondolatokat, mert már ott tartottam, hogy keresek egy jó nagy kartont és majd jövőre befejezem őket. Ez viszont nem lenne fair, mert hülye fejjel már elmeséltem pár embernek és tudom, hogy kíváncsian várják az eredményt. Megmutatom, hol tartok most, bár még nem festettem rájuk a számokat. Egy db szám anyagból kivágása után azonnal a festés mellett döntöttem :)


 Akinek van ötlete, hogy mit lehetne bele tenni, természetesen nem csokira gondolok, az szóljon legyen szíves, mert még a meglepiket is be kell szereznem!

És íme néhány ötlet, amit gyűjtögetek lelkesen és valószínűleg majd nyugdíjas koromban meg is valósítok!


Nagyszülőknek ajándéknak:
Fára való cukiságok kiflieslevendula.blogspot.com oldaláról:


Az idei egyik kedvencem egy ajtódísz. Szerintem nincs ember, aki nem mosolyogva lépne be egy ilyen ajtón:
És a másik kedvenc, tudjátok miért, a wc-papír gurigákból készült naptár:
Ja, és elkészültek a törpék! Nagyon jól mutatnak az új ruhájukban a téliesült udvaron:


Jó éjszakát, gyerekek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése