2013. március 14., csütörtök

Tavasztündérek

Húsvét közeledtével feltámadt bennem az alkotási vágy. Időm ugyan nem lett több, sőt a fél-munkába állás óta kicsit csappant is, de azt mondják, minden csak szervezés kérdése. Azért vannak helyzetek, amikor ezt simán cáfolom, de ezt most hagyjuk is ennyiben.
Kb. 2 hete már, hogy - egy természetesen neten látott ötlet alapján - eszembe jutott, hogy úgy egy éve már vettem a Lidl-ben egy adag színes kartonpapírt. Ezeket azonnal elő is kaptam és kivágtam egy rajzolt sablon alapján 36 db színes virágot, hogy aztán 3 koszorú legyen belőlük. Az eredetin igazi színes gombok voltak a közepükbe ragasztva, sóherság vagy sem, én másra tartogatom a gyűjtögetett gombjaimat :-)
Amikor a koszorú elkészült, megjelentek a fiaim, hogy kipróbálják. Szerintem édes kis tavasztündérek lettek belőlük, még úgy is, hogy a nagy bárányhimlős és nincs a legjobb kedvében:
A kész dísz pedig így néz ki:
Egyet kitettem az ablakba, egy maradt az ajtón, egyet pedig valakinek hoz majd a nyúl.

Tavaly találtam a Praktika Magazinban egy aranyos fakanálnyulat, amit azonnal el is készítettem, de mivel akkor még gondolat sem volt a blog, megmutatom nektek. A leírás szerint zseníliadrót a kezük, az nem volt kéznél, viszont vannak használatlan színes cipőfűzőim, egy, a szalag- és zsinórgyárban tett látogatásból, ebbe fűztem vékony drótot. Szerintem a célnak megfelel:

A tojásokat pedig ebbe gyűjtögettük:
Végezetül két aranyos ötlet, az egyik a gombokra, a másik húsvéthoz kapcsolódóan:


1 megjegyzés:

  1. Nem győzlek követni!
    A fakanál-nyuszikat biztosan megcsináljuk a gyerekekkel a suliban, meg a papírtányérokat is megvettem már. A Tavasztündérkéidet meg úgysem tudnám űberelni! Annyira...tündérek:-)

    VálaszTörlés